17 Kasım 2011 Perşembe

eksik

çal felek,günüm senin olsun nasıl olsa elde edememenin verdiği acıyla yaşamıyoruz mu? alıştık artık yoklukta varlığı aramaya..ve en çok odamızda üşümedik mi? şimdi aşk kaf dağının arkasında olsa gerek,çal felek günüm senin,geçir bildiğin gibi..

bezdiremedi hayat beni,umudunu yitirme nağraları kulaklarımı tahriş etti o derece yani,yarı iletken bir hayatım var artık acılar tam olmasa da dışıma yansır vaziyette ve kaybetmelere iletken bu beden,sana opak..

bir kalbim var,al koca kalbinin içine koy onu olmaz mı? tesadüflerle geldim sana,iste mucizemiz olalım birbirimizin...

yorulmuyorum düşünce tutmaktan,yalnızlığımada sarılmadım istediğim zamanlarda ve ben bu ara seni düşünüyorum deli gibi..
 
bir şekilde bu aşkı içimde halledemiyorum,
seninle başladım,elimden gelmiyor bitiremiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder