28 Kasım 2011 Pazartesi

kırılana dek..

güneşte yalnız kaldın mı? hiç.. suskun,susuz ve şapkasız ... akşam nasıl saplanır baş ağrısı ve mide bulantısı,işte öyle..


kimseye zararı dokunmayan küskünlüklerin oldu mu peki ? kimselere belli etmediğin kırgınlıkların ve yalnız bırakılmışlık duygusu? odanda yalnızlığını hissettin mi ? 


buz mavisi oldu mu ? yalnızlığın...


her gün yapraklar döküldü mü uyumadan önce?  ve dualarda yaşadın mı beni ?


bir tek sen varsın diye düşünme sakın bunlar ve sana yaptıklarım sadece bir anıma ait şeyler,yemek yemek gibi düşün ve iyiyim ben,senin anlamadığın şeyleri ben biliyorum,anlıyorum,mutluyum,yalnızlığın geçene kadar duygularımı ve beni sana esir etmemenin bayramı bu,bırak bir bira şişesinin dibinde kal...


çünkü kırılana dek bükmekten yaptığın hiç bişi yok , yavaşça izle kırıldığımı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder