15 Eylül 2011 Perşembe

gel.

hayatın rotasına yön veremezsin ya bazen,işte öyle dakikalarım oluyor,umut dolu gülücüklerine hasret kalmaya başladığım günden beri,içime lotus kökü serptin,sensizlikte büyütüyorum,nadasa bıraktığım yalnızlığımda,senin için yalnız bıraktım kendimi diyişimin özeti bu lotus 'm,sen bir dua oluyosun,uykum oluyosun,uyandırma,bozma dualarımı istiyorum,bazen kendimi bir avuç kum olarak görüyorum asilliğin karşısında,ne yapcağımı bilmiyor ve esen rüzgarlarda kalmasından çok korkuyorum adımın,sende.olmayanlardan olmak koyar bana lotus'm,ben lotus dedim sana,hokus pokus demedim,gel..

Saat gece yarısını geçti geçeli bana bir günaydın demeni beklediğimi biliyorsun değil mi? şu yüreğimin bir tuş kilidi yok ki her çarptığında seni arıyor Lotus çiçeği, bana seni soruyor ve her saniye bir saniye daha çok  diyor! hadi ne olur üzme beni, öyle çok özlüyorum  bazen kendimi kontrol edemiyorum,ben o mucizenin,ben o gökkuşağının,ben o şarkıların altındayım Lotus'm,çık gel..

gel..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder