27 Eylül 2011 Salı

vicdan'a ithafen.

vicdanına sahip çık derken,vicdansız demedim sana,insan olmadığı şeye sahip çıkar mı ,hayır,ben sendeki var olduğuna inandığım şeye sahip çık dedim,yani vicdanına..

uzak düşlerde yaşıyorum işte,mutluyum yada mutsuz ne fark edicek ki,kahve yine aynı tadında sert..arada alkolü kaçırır oldum yine,bazı geceler anneme verdiğim sözü yer oldum,elim cebimde yürüdüğüm soğuk akşamlar geldi,gün batarken eskişehirde,ne tarafa baktığımı tahmin ediyosundur,burdaki gri daha gri afyona göre ve daha bi romantik bu şehir..köşebaşındaydım ben,bunu yazarkende ordayım,uyurkende..vicdanın var senin ve onun için yoksun,beyin ölümü gerçekleşmiş bir vakaydık biz ve acı çekiyoduk,vicdanın çek fişi dedi,çektin,ne kadar olumsuz bir durumda olsa huzura doğru yapılmış bir adımdı..vicdanın var senin..

çığlıklarını,keskin virajları hep gördüm,duydum ben,merak etme,yolun sonunu ben sormadım,yoksa vicdanın var senin inanıyorum...

şarkı söyle,yazı yaz,mutlu olursun...bişileri yeniden başlaman çok iyi,ben bunu yapmanı senden sonra istiyen ilk kişiydim,başardın..arada kahve içince aklına gelmemeyede başlarım bunuda biliyorum..

eğer hayatın yolundaysa sorun yok,olmazda zaten,heyecanını sakın yitirme,ve yokluk,yani benim olmayışım seni daha mutlu ettiyse,koş..

bana gelince,senin yaptığını yapmak için zamana ihtiyacım olduğunu düşünüyorum,uzun bir zamana,şimdi çocukluğunla,şarkılarla,yazılarla,derslerle,sorularla meşgulüm,zamanım yok kendime,düşünmeden rahatça yaşıyorum artık,yarına inanmıyorum,günümü kurtaran süper egolu çocuğu oynuyorum bu aralar..

senle bir alakası yok yaptıklarımın,sen herşeyi dürüstçe ve vicdanlıca oynadın,bu saatten sonra zaten sen diye bişi yok,olamazda benim için,seni içtiğim en ucuz içkilerde boğuyorum hergece,ölüyorsun..

acı çekmek için bilerek soluk boruma kaçırıyorum içkileri bazen,nefes alamıyorum 2-3 dk,kırmızı oluyorum,rahatlıyorum,öldürdüğüm sen gibi bakıyorum dünyaya,sonra küfürler ediyorum,kendime, sana değil..



eğer bende vicdan olsaydı,vicdanlı birini,en zayıf anında bam telinden vurmazdım.


söylenecek söz yok,git sen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder