15 Eylül 2011 Perşembe

rüya..

lotus hergün aynı rüyayı görüyormuş,bir kumsal,bir gün batımı ve o gün batımına doğru yürürken,küçüklükten büyüklüğe kadarki evreler,sonra ise terle bir acil uyanış ve hızlı kalp atışları...
neden diye hep kendine soran lotus,bunu hep merak etmiş,belli ki yaşadıkları rüyasında etkili olmuş..ve acılarını,duygularını hissederek kalkıyormuş..

günler geçmiş bizim lotus aradığı aşkı bulmuş,inanmış bizim süpermene,ama içindede gelgitleri var,yeni bir hayalkırıklığına gücü kalmamış lotus'un..

artık rüyalarında çift ayak izi görür olmuş,o kumsalda süpermeniyle yürür olmuş...ve yalnız olmadığını hissetmiş...lotus artık hayatını yoluna koyar olmuş,35 numara ayak izinin yanına 42 numara bir ayak izi gelmiş...

lotus mutlu,gel zaman git zaman rüyalar aynı ve çift kişilik olmuş...ve bizim süpermenin haberi yok...

bi sabah uyanınca lotus,telaşlı olmuş,rüyasında bir farkındalık vardı çünkü,zorlu,taşlı ve sert olan her yerde 42 numara süpermenin ayak izleri vardı,kendisininki yoktu...

bunu hep düşündü,zorlu olan ve taşlı ve dalgalı yerlerde,neden böyle diye,ve düşünmeyede devam edicek...



benim haberim yoktu sana göre..




lotus'm benim en acil zamanlardan haberim var,sana o kadar odaklandım ki,ayaklarına batmasın diye bişi,seni taşıdım o zor ve kötü yerlerde...sen belki bildiğimi bilmiceksin,ama ben hayatımın her anında seni düşünüyorum,rüyalarda bile...

ve kaybedecek ,bir hayal kırıklığına gücüm yok diyordun ya,korkuyorum diyordun ya,ben o hayal kırıklıklarını ve kaybettiğimiz günlerin ayaklarına batmasına izin vermedim,vermicem...

(istediğin sürece taşımaya hazırım)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder