9 Eylül 2011 Cuma

seyyah.

deme böyle. arada uğra yine, gönül ister elde değil. bak ne kadar tek düze her şey. bak ne kadar korkağım. gördün artık. uğra yine. dünya büyük, tam tur atmana ömrün vefa etmez, yarıda kes. geri dön, en azından bir kez daha geç. yuvarlak değil hem dünya, düşersin tepsinin sonunda. her yalanı söylerim kalman uğruna. sen farklısın buralara, buralar hasret sana. hasret yıllardır, hiç görmedikleri bir seyyaha. o kadar kapatmış ki gözlerini hasret, geldin geçtin farkında değiller. yine gel, belki görürler. inanmadın di mi şu son söylediklerime. baktın çünkü, gördün ne kadar bencilim. umrumda değil diğerleri, yine gel. kendim için istiyorum seni. gelemedim seninle, bundan sonra sadece bir kerede olsa gel ama gitme, fazlasını istemem söz, gel yeterki. hem belki, bırakır giderim ben de bütün dertlerimi seninle..

gitmek ve kaçmak zorunda değilsin,bana güvenmen için ne yapmalıyım bilmiyorum,inanman için,zamanın seni üzdüğünü görüyorum,içim yanıyor biliyormusun? ,nerdeydin sen? geç geldin,erken gitme...transit geçme izin ver geç gelmene rağmen,geç gelmeme rağmen yaralarımızı saralım,birlikte aşalım herşeyi,en gizli ve özeli ile..ikimizin en büyük sırrı olsun,kendimize bile söylemediğimiz en özelimiz olsun,ayrı şehirlerdeyiz,ben senin çocukluğuna emanetim,sen benim seni bulmama sebeb olan şehirde..korkularını ve duruşunu biliyorum,ama söylememek ve saklamak kaçmaktan daha mutlu edebilir bizi biliyosun dimi,izin ver bakışlarım,heyecanlarım senin olsun,dünya ve insanları takmıyalım,zamanı gelince dimdik çıkalım bu savaştan,ve sana gelecek adına sözler verip tutmak istiyorum,bir insanı kazanmak,ailem olmanı istiyorum..gidip yok etme düşüncelerimi,atma beni yaşadığın acıların verdiği yarayla,itme aşağı..şu an ihtiyacı olan ver yaşanması gereken,edilmesi gereken dualar var..izin ver yaşayayım seni..


gizemine ihtiyacım var benim,sözlere hiç gerek yok bırak yüreğimiz yaşasın herşeyi..
sorma nasıl?,neden? diye,bırak...
gerçekler,geçmişler ve yaraların yoğunluğunu unutmadan
senin olmak,yaşıyorum demek istiyorum..
boğuluyorum,seni yalnız bırakmak hiç istemiyorum...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder