7 Eylül 2011 Çarşamba

kaçmak mı çakmak mı..

hava birden soğudu,akşamları açtığım pencere ve kapılar birden kapanmaya başladı.battaniye yada bi örtüye ihtiyacım var artık,içlerde zaten bi hazan esiyor,derinlerde..
   artık üstümde bir ceket var,bütün içimi saklayan ve göstermeyen..
soğuktu hava ,sayısız turuncu lamba arasında beklerken,üşürken yani yol kenarında lotusum..güldüm,eğlendim ben kardeşimle arka arkaya patlattığımız kahkaları andım dün,o na ithafen özlemlerimi senle giderdim..

çakmak merakım var demiştin,içimin renginde mavi ateşi gösterdin bana yakarken,mavi sıcak nasıl olur diye sorarken kendime,sormaya kalmadan yakabilirdi herşeyi..o ateş maviydi.

sonra kaçmak bahsettin bana,evet benim dedin kaçmak,hep bi  - mak,anlamadım,sabha kadar düşündüm,...

çakmak mı, kaçmak mı..   ç-a-k ,,,,k-a-ç aynı harfler bu kadar üşütemez bir insanı..

boğazım yanıyor,neyse çay içicem ben..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder