25 Eylül 2011 Pazar

iyiyim ben..

sıkıcı bir pazar daha geçti,iyiyim ben,odamda mutluyum,kalabalıklardan soyutladım kendimi,ama yollardan hayır,daha zamanım var durulmaya,balkonda oturamayıda ihmal etmiyorum,arada 3-5 soru çözmeyede başladım,iyiyim ben..

bazen kendimle kalıyorum istemeden,hayaller kuruyorum,iyiyim ben,keyifli bir gün gibi isteklerim oluyor,biraz çay içiyorum balkonda,aklıma geliyosun,iyiyim ben..adam olmaz diyosun belki benden,boştu diyosun,belki unuttun,hatırlamıyosun,belki gülüyosun,belki dalga geçiyorsun,iyiyim ben..

gerçekler ve sen az geldiğin için dünya adalet terazisinde seni bana doğru ağır bastırmadı belki,hayallerdemi olucaksın bilmiyorum,uykum var,uyuyamıyorum bir kaç gündür,iyiyim ben..

söyleyemediklerini bilmiyorum,söylediklerimi biliyorum ve doğruluklarından da şüphem olmadan,verdiğim sözleri hiç unutmadım ben,iyiyim ben...


bahanesiz ve sebebsiz,nedensiz,zamansız,senin olmak isterdim,isterim..iyiyim ben...
keyifli bir gece yine beni bekliyor,fotoğrafın yok,sen yoksun,sadece hayalimde ve yorgun beynimdeki senle yine şarkılarla,yazılarla,gitarla bir yolculuk olacak sana doğru,sonra üşümek isticem,senin 20 yıla havasını soluduğun şehirin oksijenini çekicem içime,sen gibi gülmeyi denicem,keyifli gecem bu benim bu ara,iyiyim ben...

artık cümlelerime geri dönüş yapmıcam,anlatım hatalarıyla,yazım yanlışlarıyla kalsın istiyorum,geriye dönüp okuduğumda seni hissetmek için...fiyakalı durumlar peşinde olamıyorum,iyiyim ben...

dünya'da
kahramanları herkes sever, bense sıradan bir adamım...
iyiyim ben.

1 yorum: