9 Eylül 2011 Cuma

sana ilk şiir.

bu karanlık gelir ya üstüne,
gelmesin izin verme..
sana bana geldi ya o karanlık,yaşamasın..
veya yaşasın..
ama gönlünce,
dilediğince,sonra gitsin..
bu karanlık gelir ya üstüne..
korkma..
yaşadık biz bunu daha önce ayrı ayrı..
bırakma beni yaşayacak çok şeyim var..
aç sadece kollarını..
koru benim umutlarımı..
bu karanlık gelir ya üstüne,
vazgeçme..
gelecek, sen de göster kendini..
yak karanlığın en ortasında ışığını,
uzaktakiler görsün tam ortadaki aydınlığı..
bu karanlık gelsin üstüne,
gelsin..
gücün yeter, gücüm yeter, gücümüz..
yeter ki biz karanlıkta kalmayalım..
bu uğurda geçse de ömrümüz..
bu karanlık gelir ya üstüne,
aydınlanır elbet,
burdayım ben,karanlıkta senin gibi,
körebe oynuyor gibiyiz,
sadece ikimizin gözleri kapalı,
millet gülüyor,eğleniyor..
izin ver sesine geleyim,
karanlıklar aydınlansın...
korkuyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder